Archief

Categorieën

  • Geen categorieën

Maak kennis met Britt van Boldrik

Per 1 januari 2021 is Britt van Boldrik gestart als marketing- en communicatiemedewerker bij Ik Onderneem!. Britt is geen onbekende. Van juni 2017 tot en met december 2018 was zij projectcoördinator voor o.a. De Nieuwe Winkelstraat. Destijds heeft zij de organisatie goed leren kennen waardoor ze nu een vliegende start kan maken.

Britt is een doortastende communicatieprofessional die zich de komende periode met name gaat richten op de online zichtbaarheid. Aan de hand van een communicatieplan worden de strategisch doelen door Britt vertaald in een plan van aanpak voor zowel offline als online middelen.

Naam: Britt van Boldrik
Leeftijd: 29 jaar
Opleiding: HBO-Communicatie
Woonplaats: Arnhem
Functie: Marketing en communicatie medewerker
In dienst: 1 januari 2021

“Mijn eerste ervaring met de organisatie in 2017 was heel positief. Ik heb veel geleerd van het werkveld en de projecten. Het is erg leuk om na twee jaar weer terug te zijn en te zien wat er veranderd is en hoe de organisatie zich heeft ontwikkeld. Er is veel om over te communiceren en dat maakt dit werk uitdagend. Voor de toekomst wil ik blijven leren en ontwikkelen. Mijn ambitie is om de langere termijn ook zelfstandig projecten te coördineren.”

“Ik ben 29 jaar en geboren in Zevenaar. Samen met mijn vriend woon ik in Arnhem op nog geen paar minuten van het kantoor van Ik Onderneem!. Dat is natuurlijk een groot voordeel, veel reistijd heb ik niet. Naast ervaring in de communicatiebranche, heb ik heel wat jaren in de horeca gewerkt. Een sector die mij erg aanspreekt. Om te winkelen ga ik het liefst met mijn vriend naar Den Haag. Ik kom daar een paar keer per jaar en voel mij daar thuis. De gastvrijheid en persoonlijke aandacht van de winkeliers vind ik prettig. Ik denk dat dit een binnenstad of winkelgebied onderscheidend maakt. Mijn favoriete winkel is Douglas. Deze winkel is een beleving, je kan producten uitproberen en wordt goed geadviseerd door deskundige medewerkers. Dat is de toegevoegde waarde van een winkel ten opzichte van online shoppen.”

“De eerste week in mijn nieuwe functie was heel leerzaam en er kwam veel informatie op mij af. Er zijn voldoende uitdagingen en ik kan veel leren van alle projecten die de komende periode uitgevoerd gaan worden. Ik kijk uit naar het vervolg.”