Archief

Categorieën

  • Geen categorieën

Maak kennis met Britt van Boldrik

Per 1 januari 2021 is Britt van Boldrik gestart als marketing- en communicatiemedewerker bij Ik Onderneem!. Britt is geen onbekende. In 2017 en 2018 was zij projectcoördinator voor o.a. De Nieuwe Winkelstraat. Daar kwamen haar perfectionisme en efficiënte planmatige werkwijze tot hun goed recht. Destijds heeft zij de organisatie goed leren kennen waardoor ze nu een vliegende start kan maken. Ze pakt de uitdaging op een andere functie dan ook met beiden handen aan.

Online is belangrijker dan ooit!

Britt is een doortastende communicatieprofessional die zich met name richt op de online zichtbaarheid. Aan de hand van een communicatieplan worden de strategisch doelen door Britt vertaald in een plan van aanpak.

Naam: Britt van Boldrik
Opleiding: BComm communicatie
Woonplaats: Arnhem
Functie: Marketing en communicatie medewerker
In dienst: 2021

Expertise: Social media
Projecten: IJK, Ondernemers activeren

”Verander muren in deuren!”

Ambities

“Mijn eerste ervaring met de organisatie in 2017 was heel positief. Ik heb veel geleerd van het werkveld en de projecten. Het is erg leuk om na twee jaar op Aruba gewoond te hebben, weer terug te zijn en te zien hoe de organisatie zich heeft ontwikkeld. Er is veel om over te communiceren en dat maakt dit werk ontzettend leuk. Daarnaast kan ik veel leren van alle projecten die de komende periode uitgevoerd gaan worden. Voor de toekomst wil ik blijven leren en ontwikkelen. Mijn ambitie is om de langere termijn ook zelfstandig projecten te coördineren.”

Gastvrijheid en persoonlijke aandacht

“Ik ben 29 jaar en een echte Arnhemse. Samen met mijn vriend en twee katten woon ik op nog geen paar minuten van het kantoor van Ik Onderneem!. Dat is natuurlijk een groot voordeel, veel reistijd heb ik niet. Naast ervaring in de communicatiebranche, heb ik heel wat jaren als bedrijfsleider in de horeca gewerkt. Een sector die mij erg aanspreekt en waardoor ik een service- en klantgerichte instelling heb ontwikkeld. Om te winkelen ga ik het liefst met mijn vriend naar Den Haag. Ik kom daar een paar keer per jaar en voel mij daar thuis. De gastvrijheid en persoonlijke aandacht van de winkeliers vind ik prettig, dit maakt een binnenstad of winkelgebied onderscheidend. Mijn favoriete winkel is Douglas. Deze winkel is een beleving, je kan producten uitproberen en wordt goed geadviseerd door deskundige medewerkers. Dat is de toegevoegde waarde van een winkel ten opzichte van online shoppen.”