Archief

Categorieën

  • Geen categorieën

Binnenstadsmonitoring in de praktijk

Binnenstadsmonitoring in de praktijk

Hoeveel passanten lopen er in jouw winkelgebied? Op welke momenten is het er het drukst? Welke acties hebben goed gewerkt om consumenten naar uw winkelgebied te trekken? Via welke route lopen de passanten? En nog veel meer vragen die je ongetwijfeld hebt.

Door alle ontwikkelingen op het gebied van monitoring middels Wi-Fi tellingen, zendmasten en loyalty cards en nog veel meer meetmethodes zijn detailhandelaren en gemeentes steeds meer in staat te bepalen wat een goede strategie is voor het winkelgebied. Door interactief in te spelen op drukke momenten met innovatieve ideeën en acties krijgt je automatisch meer consumenten naar het winkelgebied. De ondernemer is beter dan ooit in staat te timen wanneer je de acties inzet om meer consumenten de winkel in te krijgen waardoor het rendement van de winkel kan verbeteren. Als gemeente krijg je inzicht in knelpunten in de infrastructuur. Maar hoe gaat dat dan in zijn werk?

Voor meer informatie: Klik hier