Archief

Categorieën

  • Geen categorieën

Maak kennis met Alexander Velthuisen

Per 1 januari 2021 is Alexander Velthuisen gestart als projectcoördinator bij Ik Onderneem!. Hij gaat zich de komende periode richten op de projecten in Gelderland en Overijssel samen. Met Alexander is er binnen de organisatie meer slagkracht gekomen om invulling te geven aan de projecten en in te spelen op de actuele ontwikkelingen.

Alexander is een ervaren projectmanager. Na zijn Universitaire opleiding consumentengedrag en marketing is hij gaan werken bij marktonderzoeksbureaus. In 10 jaar tijd heeft hij veel expertise opgebouwd op het gebied van kwantitatief en kwalitatief (consumenten)onderzoek. Vanuit deze ervaring weet Alexander wat er komt kijken bij het zelfstandig leiden van een complex project. Sinds 1 januari zet hij deze expertise in Ik Onderneem!.

Naam: Alexander Velthuisen
Opleiding: MSc consumentengedrag & marketing
Woonplaats: Arnhem
Functie: Projectcoördinator
In dienst: 2021

Expertise: Organiseren
Projecten: Overijssel, Gelderland

“Werk samen met mensen van wie je iets kunt leren.”

Koop lokaal

“Deze functie sprak mij direct aan en is een mooie vervolgstap in mijn carrière. Binnen de organisatie wil ik graag samen met het team de verbinding maken met het werkveld en een bijdrage leveren aan de ontwikkeling van winkelgebieden. Zelf koop ik voornamelijk bij lokale ondernemers en minder online. Ik ben mij door dit werk nog bewuster geworden van het belang om lokale ondernemers te ondersteunen. Mensen in mijn omgeving probeer ik daar ook van te overtuigen. Een aantrekkelijk winkelgebied is voor mij een plek waar een mooie mix is tussen horeca en lokale winkels en ketens.”

Ambities

“De start in deze nieuwe functie was leuk, spannend maar ook vermoeiend. Er komt in een korte tijd veel op je af. Het is fijn dat het team mij meeneemt in de trajecten, zo ben ik snel thuis in wat er speelt. Ik sta aan het begin van een nieuwe periode waarin ik nog veel ga leren. Mijn ambitie is om een goed maatje te worden van binnensteden en de kennis en know how over te brengen op (toekomstige) klanten.”